Tack för musiken ...

... är ett teveprogram som vi såg igår lördag. Minns inte när vi såg ett helt teveprogram sist, men det här var suveränt bra, tydligen premiärdag också. Strömstedt hade en trevlig umgängeston med sin gäst, han ställde frågor som vittnade om intresse för svaret och med fokus på den musikaliska utvecklingen hos gästen Ola Salo. Sen har ju Strömstedt ett varierat och fint talspråk, utan en ödemarksstavelser och svordomar. Ola Salo var förstås suverän som musiker och intervjuobjekt, en god berättare.

Kommentarer
Postat av: Herta

Strömstedt är en av mina favoriter.

Postat av: Veiken

Jag blev så glad när jag såg det programmet, snyggt, lätt, avspänt och allmänt trevligt. Jag ser fram emot kommande program.

Inte visste jag att Ola Salo hade en så fin röst.... :)

2011-08-21 @ 18:43:18
URL: http://veiken.wordpress.com/
Postat av: TT

Det är så många som säger att det är bra och jag missade förstås... måste kolla reprisen helt enkelt. Kul med något avkopplande för på helgerna är det vara våldsfilmer vilket jag inte gillar.

2011-08-21 @ 21:55:08
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback