Marin & fritid i Åmål ...

... är ganska nyöppnat nere vid hamnen. Det ligger på tomten som brann tror jag. Efter den senaste tidens ganska nedslående besök i båttillbehörsbutiker, så kunde jag inte avhålla mig från att titta in här och kolla lite. Vi måste snart köpa en båt till. Och tänk, i den här butiken finns det service och trevligt bemötande! Till och med för gravt medelålders kärringar!

Jag blev ju avsnäst på
Hjertmans i Karlstad när jag frågade om ljuddämpande mattor att lägga på golvet i aluminiumbåtar. Nu ställde jag samma fråga här och fick svaret att det finns det visst! Man kan köpa på meter och lägga i om man vill, det finns till och med olika tjocklek! Hör nu det Hjertmans! Det finns ljuddämpande mattor! Och man behöver inte klä in hela båten. ;-)) Marin och Fritid i Åmål tar hem på beställning och det är inte särskilt dyrt!

Dessutom blev jag erbjuden ett bra paketpris med Linderbåt + Hondamotor fyrtakt 15 ps! Vi funderar ett tag till innan det är dags att slå till.

Besök här rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback