Lingondags snart


Kommentarer
Postat av: anne

Jo, de är på gång, men vi använder just inte lingonsylt....

Postat av: kicki

Det finns massor av lingon i skogen här också...har plockat av lite för att göra mina lingonsyltsburkar, varje gång jag kommit ut så är det en thailändare före mig. Igår stannade jag och gjorde dem sällskap...oj vilket tempo de jobbar i....klart de skall tjäna ihop sina pengar för året men undrar om det inte är lika mycket blad med i plockaren...jag fick ihop till min sylt och jag hoppas killarna i skogen fick lite pengar för sitt guld. Ha nu en fin söndagskväll....kram på dej

2011-08-14 @ 20:52:50
URL: http://blogg.vf.se/kicki
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det är nog Lingondags snart.

Kommer ihåg min barndoms sommarplats i Nora / Nordinggrå i Norrland,

och vi plockade massor av blåbär och lingon.

En helt ljuvlig plats på jorden

2011-08-14 @ 21:49:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback