Agenda

Påskhelgen har inte så mycket av planering, men något dock. Jobbar hela Skärtorsdagen förstås och den ser fullmatad ut. Långfredag åker äldste sonen och fästmö till Rom och intar gode vännens, Martin, lägenhet för en vecka framåt om jag har förstått saken rätt. Yngste sonen är kattvakt medan fru är i Seattle och hälsar på släktingar. Vi ska på långfredag, hoppas jag, på konstrunda med goda vänner från Snarkil. Påskafton har vi min svärmor här på lite påskmat vid lunchtid, sen är inget speciellt planerat för resten av helgen, inte mer än att taxen måste trimmas och altangolvet oljas och huset städas på ett eller annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Ailas

Städ och plock här idag, men nu fick det bli en liten kaffepaus vid datorn.

I morgon blir det en liten happening här, annars ska helgen bli ganska lugn, med ett par kortare utflykter inplanerade.

Jag vill passa på att önska dig en riktigt fin påskhelg och hoppas att du får den avkoppling som du säkert behöver.

Postat av: Mia

Jag hoppas det blev litet utomhusvistelse också!

2011-04-28 @ 09:45:08
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback