Idol ...

... 'är himla bra TV! Det har flera ingredienser som gör det mer än sevärt! Det är en följetong, man vill fortsätta och se hur det går för deltagarna. Det har känslor och väcker känslor, ibland stark sympati för duktiga människor som gör sitt bästa och för juryn, ibland ilska över att man sågar så elakt. Det har sång och musik. Det är oförutsägbart men ändå inte. Laila, Anders och Andreas är bra, medialt suveräna. De kan ta och ge och de är trygga med varandra. De är proffs.

Det är inte mycket TV som jag följer, jag väljer sällan aktivt TV, det blir mer slötittande ibland. Men Idol väljer jag att se.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jag brukar också titta på Idol och det är så intressant med alla olika deltagare / tävlande och många är så otroligt duktiga

Nu har jag missat lite i början men kommer att följa det igen.

Postat av: Mia

Idol har jag aldrig sett! Har jag missat något?

2010-09-11 @ 16:05:58
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Lotten

Jag klarar bara inte den här auditionfasen. Trots att den nuvarande juryn är mycket mer professionell. Men att se folk göra bort sig är det värsta jag vet! Men när den delen är klar så ser jag det gärna.

2010-09-11 @ 17:13:07
URL: http://blottenblogg.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback