Gäster plötsligt ...

... kom det till det andra huset också igår lördag, gäster som vi inte visste om. Tur att inte sonen och följe kom i alla fall då. Det hade blivit problem. Holländare är det. Och gästerna i det första huset är tjecker. Ovanligt. Tur att de pratar engelska. I alla fall lite. Så vi förstår varandra.

Kommande blogginlägg här kommer att handla om valet, "Här är Ditt liv", Örebro,  om skolan var bättre förr, fin murgröna till exempel. Det skockar sig ibland. Snart fyller bloggen fem år och inte en dag av bloggtorka har det varit, tvärtom, det blir fler och fler inlägg per dag. Däremot så missköter jag min Facebooksida. Facebook är inte roligt för mig. Vet inte varför. Jag tvingar mig dit ibland pliktskyldigast och kollar av, men inte för att jag har lust.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är inte heller någon älskare av Facebook, brukar logga in ett par gånger per vecka för att kolla om mina ungar har skrivit något intressant...



Postat av: Selma

Strč prst skrz krk!

2010-09-12 @ 16:35:52
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback