Från New York ...

... sms:ade sonen igår. Han var lyckligen landad. Trodde inte han skulle åka förrän idag fredag, men nu är han alltså redan där. Det var orkan i NY igår kväll, torsdag, men jag hoppas det går bra nu. Värsta blåsvädret, hemsk åska när man vistas på  15 :e våning på Soho Grand är ingen lek förstår jag. Försöker komma ihåg tidskillnad gör jag men lyckas inte. 5 timmar bakåt kanske för dem?

mk
Kortet taget av modechef Daniel på Café om jag förstått det rätt.

Så här ser sonen ut på hotell Soho Grand i NY igår fredag ungefär. Modevisningar ska följas förstår jag. Om han ser lite trött ut så kan det bero på vakande ut ovädret eller tidsomställningen, även om den inte är så tuff som vid resor till västkusten.


Kommentarer
Postat av: anne

6 tror jag..Efter.

Postat av: Inga M

Anne: Det verkar logiskt.

2010-09-18 @ 22:49:49
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback