Fortbildning i Karlstad ...

... blir det idag onsdag, tillsammans med kollegor. Det är heldag på universitetet om skoljuridik. Kan vara bra att veta, eftersom vi numera tvingas att lägga mycket tid på presumtiv juridik; dvs att förebygga anmälningar av olika slag. Det är säkert rätt men  som sagt, det stjäl en massa tid från det pedagogiska arbetet.

Hann frosta av frysarna igår. Så morgondagen kan vigas åt fönsterputs. Roland har nu bytt älghund, Trixi ska jaga med sin husse på annat håll i morgon och får vila idag. Hon var väldigt duktig och trevlig. Nu är det Therese hund som hämtades igår. Och dessutom kom pejlen, Garmin, tillbaka, förhoppningsvis lagad nu. Det var i alla fall en helt ny station med.

Kommentarer
Postat av: TT

Intressant ämne!

Detta jaktlaget har inte fällt någon älg ännu vad jag vet, mannen har åkt ut utan bössan idag så jag antar att jag får ännu en kasse svamp. :o)

Postat av: Ailas

"Juridik för pedagoger" är en liten skrift som jag har liggande här... Hoppas att ni får en givande dag!

2010-10-13 @ 11:54:17
URL: http://ailas.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback