Ursäkta Sasa...

... jag har stavat Ditt namn fel här på bloggen och när jag googlat. Du stavar "Sasa", inte Sasha som jag trodde. Med "Sasa" får jag massor av träffar på sökning bl.a. på Din egen hemsida! Jag gillar förstås Kosta-bilderna mest och så de med klockan och rovfågeln. Men mycket är roligt att se. När Du arbetar med kontraster blir bilderna spännande, typ glamorösa ting mot en ruffig bakgrund. (Apropå; Du anar inte hur mycket ruffiga miljöer vi har här på Liane i alla våra gamla uthus, en designers dröm!! ;-)  )  Himla kul att få träffa Er alla  fyra över midsommarhelgen! Ni jobbar ju, var och en på sitt sätt,  med sånt som är långt från vår värld här på gården och därför spännande att ta del av;

Carin här

Lina här

Markus här






Kommentarer
Postat av: Saša

Ja det är inte alltid lätt!

Tack söta för fin feedback! Och för all gästfrihet, all mat & dryck! Vi har haft en FANTASTISK midsommar hos er i vackraste omgivningarna med dom snällaste människorna!

Vi behöver också komma "bort", se någonting annat, inspireras och aldrig glömma att Sverige är fantastiskt vackert med härliga människor överallt!

Kram!

Postat av: Saša

Och Inga, för guds skull... SLÄNG INTE RESVÄSKORNA från ditt barndomshem!!! (inlägget längre ner) Jag köper dom utav dig! Bästa rekvisitan!!

2010-06-27 @ 21:48:17
URL: http://www.sasaantic.com
Postat av: Inga M

Sasa: Nej, jag ska inte slänga resväskorna, jag lovar. Jag måste bara kolla med barnen om de vill ha! Ha en bra arbetsvecka, vi kanske ses i Stockholm. Kram Inga

2010-06-27 @ 22:17:54
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback