Sandskulpturfestival ...

... har man varje år i Danmark tydligen. Vilka skapelser!!  Kolla här hos Trolda ! 

Inte skrev jag nåt om stortravet som lockade mer än 8000 i publik, men rasande trevligt hade vi och god mat var det. Fast rika blev vi inte, det var mest  A-S som vann, vi hurrar och grattar! Nu har jag en klurat ut en hemlig spelstrategi till nästa gång. Då ska jag bli rik.


 Inte blev det någon båttur igår heller, det blåste alldeles för mycket, sparar det till senare.

Just nu funderar jag mest på buffén här nere i ett inlägg. Tror att den skulle passa.

Sonen o Carin är på väg genom öknen till San Fransisco, i bil. Jag har förbjudit dem att få motorstopp, bland sandormar och rånare. Hittills är det farligaste som hänt att de har gått på krog med vännen Dan Mooney och det gick visst bra.

Så här spridda skurar kan det bli på en blogg när det är sommar och ingen ordning på nåt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppet är det sista som överger människan! Som väl är...



Postat av: Inga M

Mia: Allvarligt talat spelar jag inte för stora pengar, oftast så där 20 kronor, inte mer än 50. Det är bara för spänningens skull.

2010-07-19 @ 11:09:06
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Trolda

Kul att du tyckte om bilderna från "de förgängliga sandskulpturerna" - det är ett fantastiskt arbete de gjort där verkligen...imponerande! Man ser nog inte riktigt hur stora de är på mina bilder, men de är alltså flera meter höga...lite annat än "hink o spade" i sandlådan alltså...;-) Ha en fortsatt fin semester! =D (och lycka till på travet NÄSTA gång så...;-))



Trolda - kramar =D

2010-07-19 @ 11:44:57
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Inga M

Trolda: Ja, de ser helt osannolika ut med tanke på storleken. Särskilt den första där som man gjorde gemensamt

2010-07-19 @ 16:51:19
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ailas

Enormt fin konst av sand! Det är trevligt när människorna använder sin kreativitet på ett så här positivt sätt!

2010-07-19 @ 19:33:35
URL: http://ailas.svenskablogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback