Restaurang Victoria ...

... i Kungsträdgården besökte vi första kvällen. Den ligger jättefint i vackra Kungsträdgården som är njutbar att tillbringa en kväll i när det är varmt och soligt.

Jag äter gärna fisk på krog eftersom jag inte är så bra på att laga det själv och så blir man inte så proppmätt.


Maten smakade bra men det fanns en del övrigt att önska. Det tog väldigt lång tid att få maten, alltså underbemannat, jag beställde två skålar med sparris men fick bara en fast på räkningen så var det debiterat för två, jag beställde två cl Xanté men fick fyra, ja och så en del annat småschabbel också. Det ska inte vara så när man betalar rätt rejält för mat och service.

Kommentarer
Postat av: anne

Man får ha koll med andra ord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback