Lämnar långsamt Stockholm ...

... gör vi idag fredag. Det betyder att vi äter lång frukost, tar adjö av D och G som ska fortsätta sin semester här några dagar till, vi packar, shoppar i gallerian här bredvid vårt hotell Sergel Plaza och åker ut till Sollentuna för att ta en titt på Edsviks konsthallar. Nu ska jag kunna gå där i lugn och ro har jag tänkt. Förra gången blev lite stressigt. Har inte kollat utställningarna än men kan inte tänka mig att det är sommarstängt. Sen blir det lite strandhugg på vägen hem.

Först hade vi tänkt se Fogerty här i kväll på Grönan, han är ju en absolut favorit, men det finns inga sittplatser och man släpper in enligt principen "Först till kvarn" sen stänger man vid 15.000 pers. Det fanns heller inget Meet and greet som vi kunde smita in på. Så nu får det vara den här gången. John F är ju inte utgammal än så han kommer säkert tillbaka igen, 64 år i år tror jag han är.

Kommentarer
Postat av: anne

Då har du fått din säsongsdos Stockholm då! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback