Den gyldene freden ...

... är en av få restauranger som vi aldrig blivit besvikna på. Det missar aldrig något, perfekt service och hjälpsamhet, trevlig personal, fantastiskt god mat, bra meny. Om restaurangen har jag berättat på annan plats, hur den ägdes av Anders Zorn och blev renoverad för stora pengar av honom men att han aldrig fick uppleva invigningen, hur det finns maträtter som han bestämde alltid skulle finnas på menyn osv



Torsk här är väldigt gott, den här innehåller en hel del grönpeppar och pepparrot


 

Hembakat glutenfritt bröd har man också, vilket jag bara fått på Falkholts förut. Det var väldigt gott och när jag bad att få ta med mig den skiva jag inte orkade äta upp så fick jag med en till och alltsammans förpackad i en doggybag. De här skivorna blev sedan rostade frukostbröd på hotellet. Vilken lyx!


Kommentarer
Postat av: anne

Är du glutenintolerant? Det har nog inte framkommit någonstans. Inte så att det spelar någon roll, men så många andra lyfter det gärna som ett "igenkänningstecken".

Postat av: Inga M

Anne: Japp, jag blir inte jättesjuk men får eksem.

2010-07-05 @ 19:00:32
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback