Niklas Strömstedt...

... kommer till Svensbyn den 3:e juli i sommar! Det är stort! Han vill inte ha en jättepublik på långt avstånd utan en mindre publik nära.  Därför uppträder han på platser som Svensbyn här hos oss. Biljetterna kommer att säljas på Ticnet så det gäller att vara ute i god tid för att få en chans
.



Sen kommer Packmopedsturnén en månad senare till Svensbyn. De drog dit c:a 1000 åskådare förra året på sommarens enda solskensdag.  Då var Dregen där också, han hade nyligen gift sig med en av deltagarna och hängde med på köpet.



Rickard, vår lanthandlare, är en suverän arrangör! Tack och tack!

Det blir trångt att få in Fogerty i det här. Hans konserter i Skandinavium ligger samtidigt. Kanske Oslo-föreställningen funkar, annars blir  Gröna Lund den 2:a juli svårt att kombinera med detta.

John Fogerty.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att det finns aktiva arrangörer litet varstans i landet och att även mindre orter får sin beskärda del. Jag ska gå och se, uppleva och lyssna på Tommy Körberg den 3 april. Det är inte första gången jag ser honom, han är en artist jag uppskattar mycket och kan tänka mig att se fler gånger!

Postat av: Inga M

Mia: Det finns utrymme för mer av den här typen av arrangemang i glesbygd. Vi är ju beredda att åka långt för att se rätt artister. Tjolitta blev ju också fullt när Nerfont sjöng Sinatra och det var uppskattat.

2010-02-27 @ 09:45:31
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Marie

Aha, det är alltså idel trevigheter på gång :-)

2010-02-27 @ 11:23:21
URL: http://www.mariee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback