Izzys roliga kommentar hos Ailas!

Jag lägger in den här nedan.

"Izzy sade:
14 Februari , 2010 klockan 1:01

Polisen meddelar att man gripit några av Usama bin ladens släktingar.
De personer som nu sitter i säkert förvar är Usamas mor, Marme laden och de två bröderna, Choko laden och Remou laden.

I lördags kväll tillfångatogs även hans syster, Pina co laden. Nu spanar man efter hans kusin Sal laden och hans senile farfar, Var-fan-var-det-jag-laden"

Jag fnissar när jag läser det här förstås.  Här är länken dit, vi diskuterar religion och kvinnoförtryck hos Ailas just nu.


Kommentarer
Postat av: anne

HIHIIHIHHIIIIIIII! Den var rolig!!!

Postat av: Suss

Sådana där ordvrängerier roar mig omåttligt, hur fyndigt som helst!

2010-02-16 @ 19:52:00
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Ailas

Haha, ja... i bloggosfären kan man stöta på lite av varje - och kul är det!



2010-02-17 @ 12:50:58
URL: http://ailas.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback