Om bilden på Järnsjön här nedan!

Uppdaterat: Alltså gubben blir lätt uppbragt varje gång jag visar upp tecken på total geografisk förvirring, som i  inlägget nedan om solen vid Järnsjön. Han har alltid, i alla lägen, fullständig koll på norr, söder, öster, väster, både när han befinner sig inomhus och utomhus. För honom är det självklart att när solen finns nedanför horisonten sett från E18 ut mot Järnsjön, så handlar det inte om soluppgång utan om solnedgång. VÄDERSTRECKET ÄR ALLTSÅ VÄSTER.
Fast i min värld finns inga väderstreck om jag inte direkt anstränger mig (och det gör jag inte så ofta!)


Bilden föreställer en solnedgång och inget annat, hur som helst så är det vackert!



Kommentarer
Postat av: anne

fråga gubben din om det är möjligt att avgöra detta från hur ljuset bryts?

Postat av: Mia

Ljuvligt vackert!

2010-12-24 @ 08:12:48
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback