Bil på villovägar!


Här skulle alltså sönernas hyrbil stå egentligen när de var här under julhelgen.


Men stod en dag  plötsligt här!!! Utan hjälp! Lurigt med nya tidens handbromsar som bara är en knapp! Tur att det råkade vara rätt sväng på ratten.

Jag lyckades med det här konststycket för många år sedan  och då hamnade min lilla röda Mazda långt ute i potatislandet på andra sidan vägen. Fast jag kan inte skylla på knapphandbroms.

Senare kommer bilder på Mattias o Risakos söta små kattfröknarna Hanna o Mimmi, på Feuerzangenbohle i Hol, länk till en suverän artikel om vargpolitiken just nu, till en lögnaktig rubrik i NWT om vargjakten och en agenda. (Sen finns det 18 tidsoberoende inlägg till som ligger på kö, undrar hur jag bär mig åt egentligen som aldrig hinner  i kapp med min dagbok!?)

Kommentarer
Postat av: Ailas

Tack för alla trevliga bilderna här på bloggen! Trevligt har ni haft det, det ser jag tydligt.



Själv är jag fortfarande väldigt taget av allt firandet hit och dit, men vi har verkligen haft det kul... och allt har fungerat som det ska. Även kommunikationerna.



Du får försöka passa på att koppla av så mycket du någonsin kan nu under jullovet. Glöm inte det. :)



God fortsättning, alltså!

Postat av: Suss

HJÄLP, har du 18 inlägg som väntar?? Ibland har jag svårt att få till ett, idag t ex, men jag har just återuppstått efter att ha vaknat med migrän, något som jag trodde jag lämnat bakom mig för längesen, men tydligen inte.

Vilken tur sönerna hade med hyrbilen!

2010-12-27 @ 12:48:47
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Marie

Det var ju tur i oturen att allting gick så bra i alla fall. Jag har också varit med om något liknande och sedan dess är jag alltid noga med att både lägga i handbroms, växel och ställa hjulen åt "rätt" håll...nojig som jag är. :-)

2010-12-27 @ 14:39:12
URL: http://www.mariee.se
Postat av: anne

Min mamma hade en Datsun som man aldrig kunde så noga veta var man skulle hitta, det tog lång tid innan verkstaden trodde på problemet och hittade felet.

2010-12-27 @ 20:17:49
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback