Agendan håller ...

... på ett ungefär i alla fall. Igår tisdag var det jaktväder och gubben jagade men var missnöjd med jakten. På kvällen hade vi gäster här på smörgåsmat och risgrynskaka. Trevligt blev det. 

Idag onsdag var det minus 20 på morgonen,alltså ingen jakt, vi kunde åka till Karlstad. Jag fick träffa en liten nyfödd sötnos hos Jessica o Jonas. Han skulle ha varit född på min födelsedag 30 november men gick över till 1 december.

 Sen kollade vi efter byrå överallt i möbelaffärer. Jag hade tittat på internet innan förstås och hade sett ut några som var lämpliga. Men när jag fick se dem i verkligheten så var de för plastiga och rackliga, helt enkelt dålig kvalitet. Och den enda jag var nöjd med fanns på Mios övervåning och kostade drygt 8000 SEK. Så mycket kan jag inte betala för en byrå! Så det blev inget köp.  Jag får se mer på internet och kolla upp om man kan bygga ihop något istället av köksinrede, så som jag gjorde med inredningen i tvättstugan i källaren.

Uppdaterat:  Jaaa, man kan beställa stommar och lådinsatser på Ikea och så deras massiva ekskiva ovanpå, det borde funka!!! Bara vi kan lösa förankringen i väggen när det nu inte blir så djupt, bara 37 cm.


Men en del annat läckert fanns att skåda; den här lampan till exempel


Och fina speglar med änglar ovanpå, för bara 870 SEK, fast jag köpte ingen


Kommentarer
Postat av: anne

Sv. Visst är det vårt hus på bilden.



Måste rusa! :)

Postat av: TT

Inte bra att titta på dina fina bilder så här strax före matklockan ringer, man blir bara hungrigare!!

2010-12-30 @ 11:19:28
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Mia

mmm jag gillar inte heller stinkande mat...

2011-01-02 @ 11:00:11
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback