Agenda

Måndag dag; gubben jagar någonstans i åävla med P-G o Morgan på deras nyinhandlade markplätt. Jag har softmorgon (TTs uttryck!) + motion + matförberedelser till kvällen. 
 kväll; goda vänner här på enkel smörgås + risgrynskaka med hemgjord hallonsylt och vispgrädde. (Knepigt käk!)

Tisdag; kanske lyckas jag övertala gubben att gå med till K-st och inhandla en behövd byrå för mina julklappspengar. (Och sen kommer han i så fall att skruva ihop den under gruvliga eder, ha ha...!)  Fast det lär hänga på att vädret inte är alltför jaktvänligt. Förhoppningsvis hinner jag titta in till Jessica och kolla det nya lilla underverket som jag enbart sett förpackat hittills. Ringa o hurra för Markus som fyller år. Julkonserten var tisdag kväll och i Holmedals kyrka. Dit åker vi kl 19.00i. Där finns bl.a. Kristina Hammarström, StigLindell och körer.


Torsdag; tyska vänner åker hem, en del av dem. Vi ska till Snarkil på kvällen en stund.

Fredag; firing av nytt år i omgångar, med först mat (ambitionen så långt är  en kalkon) och senare  samling vid sjön för 12-slag med skålning tillsammans med vänner av olika nationaliteter (!), spelning kanske och uppskickning av thailyktor (minimal brandfara nu Anne!).



Kommentarer
Postat av: Herta

Verkar att vara agendornas tidevarv just nu. Skönt att stapla upp så man vet man har gör eller skall göra eler har ´gjort.

Postat av: Herta

Agendor är bra att skriva. KUl att se vad som skall göras och kanske vad man ha rgjort.

2010-12-27 @ 14:33:37
URL: http://hertabloggen.blogg.se/
Postat av: anne

Ordning och reda!



Jag såg dessa lyktor till försäljning någonstans häromdagen och stod där och velade en bra stund, men det bidde ingen.



För många år sedan hjälpte maken barnens dåvarande skola med att bygga massor med luftballonger i silkespapper som vi sedan värmde upp med en specialgrillkonstruktion, det var bara så häftigt.

2010-12-28 @ 21:19:54
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback