Kvällsprat med ...

... Marek + fru + A och U i Hol hade vi i kväll fredag här hemma på altanen. Vi bjöd på Ris a la Malta, med nykokt hallonsylt. Det blev kaffe och tårta också, vilket kanske är märkligt, efter detta. En trevlig kväll hade vi i alla fall. I morgon lördag blir det hundsläpp för gubbens del (första dagen det är tillåtet) och träningsskjutning inför björnjakten.  Vi tar emot nya gäster i husen och vinkar av andra. På kvällen ska vi på fest ute på Egenäs, till den bjöds in för rätt länge sedan. Ett vackert hus får vi se, varsamt renoverat.

Kommentarer
Postat av: anne

Sv. Snabbsvar: Det är jag som gör "teckningarna" i programmet Paintbrush. Det är inte helt lätthanterligt, jag använder ju inte mus tex utan platta och då blir strecken ganska darriga, men jag får väl säga att det är delvis charmen med mina alster! ;)



Och du.... Du har ju snuskigare fantasi än vad jag har tom!!!! ;)

Postat av: kicki

Trodde bara att det var vi som hade detta Bovete inpå husknuten...så finns det hos dej också..det är ju helt otroligt vackra blommor, luktar lite deg nästan....Skall R vara med och jaga björn, spännande isånafall....ha en fin lördag, kramen

2010-08-21 @ 11:27:59
URL: http://blogg.vf.se/kicki
Postat av: Anonym

Anne: Dom är himla fina!



Kicki: Nej jag har inte bovete, jag menade att fråga om det var de Din granne hade. Ja, gubben ska vara med och jaga björn men inte i Värmland utan uppe i närheten av Sveg.

2010-08-21 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback