Hunnit ifatt...

... har jag gjort nu äntligen med att läsa bloggar och kommentera och svara på kommentarer. Idag är det annandag påsk. Det har varit magert med tid ett tag och jag har hunnit bli allt mer nyfiken på vad alla andra egentligen har för sig. Nu är det gjort och vi åker så småningom till Karlstad en tur, gubben ska på något möte och jag ska pliktskyldigast kolla på stolar och bord. Vi stimmade så till den grad igår att en stol gick sönder ;-). Asch jag bara skojar, de har varit på fallrepet länge, bitar går ur hela tiden, över trettio år gamla är de och har kanske gjort sitt. Jag vill ändå laga de gamla så länge det går, gillar dem, men gubben vill ha nytt. Han påstår att Gustav den tredje bjuder, vad han nu kan mena med det. ;-)).

Kommentarer
Postat av: Ailas

Påsken har bara fluuuuugit iväg, inne på upploppet nu. Här har den varit riktigt skön med trevligt umgänge, blåsippspromenad och avkoppling. Ett par riktigt sena morgnar: Vaknar, läser en stund, blundar och - sover på nytt. Bara såååå skönt.



Nu är det påsklov och det tackar vi inte nej till! Ett och annat måste uträttas här... men lovar inte för mycket.

Postat av: anne

En påskigare påsk än er lär man få leta efter! Ni har ju hunnit med precis allt som det verkar! Ängeln ovanför fönstret blev hur knorrigt som helst!

2010-04-05 @ 16:36:08
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga M

Ailas: Exakt så där ska man ha det på lov, det är konvalecens.



Anne: Vi håller traditionerna högt!

2010-04-05 @ 20:39:56
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback