Hemvägen från Stockholm i höjd med Karlstad


Det var inte fel att komma hemåt Värmland heller efter Stockholmsbesök. Solnedgången i höjd med Karlstad på kvällen var vacker den också. Himlen fick en märklig turkos färg för ett ögonblick.

Vi lyssnar numera på Jan Guillous "Inte om det gäller Din dotter". Den går att lyssna på, men känns annars mest som en omskrivning för att kunna ha synpunkter på Israel, Islam, polisen, militären, pressen och rättsväsendet i Sverige. Jag har börjat få svårt för JG, det är rätt pratigt och pekpinnigt. Men visst går den att lyssna på och idén med boklyssnande i bil är suveränt.

Kommentarer
Postat av: Thalina

Vilken vacker bild.JG gillar jag att läsa men det var ett tag sen.Ha en fin helg kram Thalina

Postat av: Suss

Vilken otrolig bild, den ser helt osannolik ut!

Håller med dig om Jan G, en del av det han skrivet kan jag bara inte med, men jag gillade Arn. Jag ska läsa den du just lyssnar på, jag tror kärestan köpte den på Arlanda när vi for till Irland. Trevlig helg på er!

2009-10-02 @ 19:18:36
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Selma

Jo, på något vis känns det som om han nått runt och bara tar omtag för att få säga det han alltid har sagt.

2009-10-02 @ 21:02:28
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga M

Alla: Det blir liksom samma story om och om igen med små variationer. Och budskapen är de samma hela tiden, övertydliga dessutom.

2009-10-02 @ 22:30:20
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback