Hann inte...

...med idag heller! Jag är obotligt flera dagar efter min tid just nu, dagarna räcker inte till. Jag har idag skurit ner älgköttet som föll på min lott och det gick hyfsat snabbt, men ändå några timmar. Sen har slumpen ordnat så att jag ska frysa in tre lotter till. Jag började lördag för att få ner de största bitarna i alla fall. Och det hann jag men sen var vi ju på Önnebyn hos U och H också till sammans med D och G i Harnäs och Britta. Och vi har haft så roligt att jag har ont i skrattmusklerna i magen. Ibland stämmer bara umgänget och det blir så vansinnigt kul. Det är idel människor som vi gillar. Vi fick först räkentré, sedan hjortstek från Vestlanne i Norge, svågerskjuten, med gourmetpotatis och sallad till. Sedan skuren frukt till dessert med Grådask.

Men jag ska skriva imorgon, jag ska.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback