GRATTIS MARIE, "Alltiallon" på min länklista!

Virtuellt fyrverkeri och blommor lägger jag ut här till Din ära! Det förtjänar Du absolut idag! Det är en stor dag! Du avslutar åratal av tuffa studier som Du skött med den äran, parallellt med allt annat som måste göras i en familj med flera barn. Väldigt ofta har jag varit imponerad av Din kämparglöd och förmåga att hänga i trots att det har varit jobbigt. Jag är jätteglad för Din skull och hoppas att Du blir ordentligt firad på hemmaplan fast Du börjar jobba redan i morgon!






Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, tusen tack och en jättekram!



Ja, visst blir jag firad även på hemmaplan. När jag kom hem i eftermiddag var hela framsidan fylld med ballonger och så stod en stor bukett blommor på vardagsrumsbordet och väntade på mig. Nu är de närmsta släktingarna på väg hit och så ska vi fira lite till. :-)))

Postat av: Inga M

Tänkte väl det! Hoppas Du får en trevlig kväll!

2009-10-21 @ 18:42:35
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback