Fantastisk nyhetsportal "dagstidningar.nu" !

Den här nyhetsportalen är jag inne på flera gånger om dagen för att slussa runt i tidningsläsandet och det har jag gjort så länge jag har haft internetuppkoppling så det blir några år nu. Den ligger på mina favoriter så jag lätt kommer åt den. Bland annat innehåller den en ständigt uppdaterad lista över senaste nytt.  Vill bara rekommendera den  och jag har inte betalt för att göra det. :-) 

Jag läser gärna DI, Svd, Dn och ibland Expressen som är lättmanövrerad. Aftonbladet är rätt tungrodd på nätet hos mig i alla fall.  På jobbet finns VF och hemma har vi NWT så det blir mycket tidningsläsande. Det är rätt fantastiskt att kunna läsa flera tidningar på nätet så här.

Kommentarer
Postat av: Ailas

Brukar också kika in på portalen då och då!



Visst är det fantastiskt med alla dessa nyheter och annat vi kan ta del av alldeles gratis. Frågan är bara, vad kommer att ske på längre sikt? Vem ska betala för journalisterna, när läsarna förväntar sig få allt utan kostnad?



Hur går det med papperstidningarna? Vill vi ha dem kvar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback