3279 inlägg ...

... har jag gjort här sedan starten i december 2005. Himla många!  Tendensen är dessutom att det blir fler och fler. Ofta skockar det sig i utkastmappen, en hel del inlägg ligger halvfärdiga på kö och väntar på att bli  publicerade.  Bloggande är ett roligt skrivande, man kan direkt kommentera ett fenomen eller en tidningsartikel utan att behöva dubbelkolla allting innan, så som det är vid betalt skrivande eller "vetenskapligt" skrivande. Min blogg är inte alls 100 % saklig, opartisk eller allsidig. Den är bara min och jag är precis så tendensiös eller partisk som jag önskar, men det är klart att jag inte medvetet publicerar felaktigheter och lögner.
Närmast i kön att visa här är  inlägg om rovdjur, om A och E i betongen, blommor i Hallsberg, gravat kött på Öster Malma och om förbudet mot att vara fet i Japan. Sen ligger förändringsagentinlägget där och blir inte färdigt.

En nyhet är att jag har  gjort en
kategori för Satio, Ericssons mobiltelefon, som jag införskaffat och som jag mödosamt försöker lära mig. Tänkte att det kanske finns någon mer därute som också försöker fatta några av finesserna i sin egen mobiltelefon och då kan vi har utbyte av varandra. Men det blir på låg nivå för jag är nästan nybörjare. Håller på att lära mig sms:a och så. Då fattar Ni hur illa det är!

Kommentarer
Postat av: Trolda

Ja men visst är det väl underbart att kunna få ha sin alldeles EGNA blogg och skriva precis vad man vill! =D här har jag kikat in så länge jag kan minnas sen jag själv började blogga, och finner alltid något att läsa av intresse! så FORTSÄTT i många år till tack! =D



TroldA - kRAMAR =d

Postat av: Inga M

Trolda: Tack för vänliga ord! Uppskattningen är ömsesidig. Jag tycker om att läsa om växter och blommor och dekorationer och butiken hos Dig. Det är inte så många som skriver så mycket om sånt som Du gör och Du gör det trevligt.

2009-11-15 @ 01:23:38
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Mia

Ojdå, vad flitig du har varit. Vid koll hos mig så har jag skrivit 965 inlägg sedan augusti 2005. Inte så illa det heller... :-)

2009-11-15 @ 19:21:02
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback