Järvsöfaks ska vi se idag ...

... på Årjängstravet, idag är alltså fredag! Han är en legend och ser fantastisk ut, kan jag tycka fast jag inte är någon hästmänniska. Han har sprungit in 20 miljoner till sin ägare, bara en sån sak! Första start är vid tretiden. Besök rekommenderas! Vi kommer att bli bjudna på mat på Gästis eftersom Roland o ett antal andra Sillerudsföretag är med och sponsrar ett lopp.

På lördag är det stortrav och då ska vi dit igen minsann, men då häckar vi i restaurangen med goda vänner. På lördag kväll kommer Stockholmssonen och väninna C hit på några dagars besök.  De  borde naturligtvis ha kommit hit och kollat på stortravet men sonen  ska dela ut något modepris i Båstad idag fredag tror jag, kommer upp med bil i morgon och hämtar C i Karlstad först.

Kommentarer
Postat av: TT

Synd att man inte har en sådan häst!

Dom slantarna hade suttit bra.

Postat av: ingrid

Gott att läsa att du skriver så fina ord om Faxen, han är verkligen en kung!!!Kanske vi ses idag eller i morgon. Tack för igår, skönt att få träffa dej!!!

2009-07-10 @ 12:13:52
Postat av: Inga M

TT: Skulle inte sitta fel här heller!



Ingrid: Det var väldigt roligt att träffas och det blev ju lite speciellt! :-)

2009-07-10 @ 12:20:30
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj då, Faxen skulle jag vilja se i verkligheten. Vilken upplevelse!



Hoppas han blev extra firad eftersom han nyss fyllt 15 år.

2009-07-10 @ 21:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback