Skryt, skryt och skryt....!

Nu härmar jag en annan bloggare (Annaa!), men det var så bra så det är värt att stjäla.

Jag bara säger det: Nu är jag ägare till en raritet. Inför varje Ellegala så designar HM ett exklusivt smycke som delas ut till alla inbjudna gäster. Nu äger jag också ett, fick i present av de ´trevliga Elle-damerna som anlände i eftermiddags. Det är verkligen snyggt och råkade passa till dagens "outfit" :-)). Tyckte att jag skulle ha något med hjärta idag på jobbet så att barnen fick tänka lite på hur mycket jag tycker om dem inför alla hjärtans dag.

Himla snyggt är armbandet och jag är verkligen jätteglad för det, även om jag är dålig på att ta emot presenter. Jag blir så generad och tänker alltid att jag kan väl inte vara värd all denna välvilja. Tack snälla Stina och Carin! Jag fick en hel del annat fint också, hudkrämer och Linumservetter.

Det är som mjukt ormskinn på¨.


Och i kväll kl 20.00, om tre minuter är vi bjudna på mat hos dem i en av stugorna. Jag undrar spänt hur vi ska få plats där alla 9?  I morgon ska de ut och få frisk luft på förmiddagen och sedan blir det tjälknöl här hos mig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kanonsnyggt armband, jag förstår verkligen att du blev glad för det! Trevlig brosch också om jag ska vara ärlig.



Önskar dig också en trevlig alla hjärtans dag...igårkväll ser jag på bilderna att ni hade det trevligt!

Postat av: anne

Det armbandet var väldigt snyggt, vilken tur du hade som fick ett! :) Hjärtebroschen passade bra till!



Vilket lyx att få sig serverad restaurangmat så där bara, men det var samma sak när jag jobbade på restaurang; ibland blev det mat över.

2009-02-14 @ 09:10:13
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga M

Båda: Det var en fin armring. Och kul att den råkade passa till kläderna och hjärtat just den här dagen.

2009-02-15 @ 08:30:56
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback