Liten promenad i vackert väder.








Vi gick ut en liten stund på en kortare promenad lille Oskar och jag idag fredag. Jag måste försöka få tillbaka lite krafter om jag ska orka möta 19 livliga änglar på måndag. Idag är första dagen som benen bär ordentligt. Så här fantastiskt vackert är det!! Solen nästan bränner, det är vindstilla, snö och någon minusgrad. Helt suveränt för alla barn som har lov!  Och de vintermetare vi haft i en av stugorna en vecka nu är brunbrända som om de varit på tropiska breddgrader.  De har fått en hel del abborre och även rejäl gädda och är mycket nöjda.

Kommentarer
Postat av: Suss

Jajajajaja, det är fint! Men, det är ändå vinter.

Här kan jag skönja våren, för det tinar bort lite varje dag. Sen kommer väl lite snö då och då, men nu känns det ändå som det håller på att lätta!



I övermorgon är det mars :-)

Postat av: Inger Maryissa

Mysiga bilder !

Visst är det härligt när solen är framme och kan tänka mig du hade en skön promenad.

Skönt att du mår bättre nu.

Ha en fin fortsatt dag.

Kram

2009-02-27 @ 16:38:07
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: anne

Trist att du varit sjuk över lovet, men å andra sidan har du kanske varit det utan dåligt samvete? Repa på dig över helgen, du lär ha en livlig skara att ta hand om på måndag! :)

2009-02-27 @ 17:04:36
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vackra bilder med jag saknade dej och Oskar på dem. Hoppas verkligen att du blir bättre, vill ha dej på skolan på måndag!!!Det är inte kul att vara sjuk på loven men det är som lite typiskt....Krya på dej.Så skickar jag en kram med.

2009-02-27 @ 17:38:24
Postat av: LL

Underbara bilder, jag blir skidsugen! Här på Västkusten har den lilla snön vi haft smälts bort av solen idag. På nordsluttningarna ligger det kvar lite rester. Nu går jag och tittar efter den första staren. Superoptimistiskt, men flockar av björktrastarna har redan landat.

2009-02-27 @ 22:04:56
Postat av: Mia

Krya på dig... jo, att ditt arbete suger förstår jag... Men du hade en vacker rekreationsdag igår, vad jag förstår av bilden.

2009-02-28 @ 09:30:16
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: britten

jag ska se filmen till veckan ...tycker om boken så vi får se vad filmen ger ..Ha en fin dag

2009-02-28 @ 13:14:46
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Inga M

Suss: Solen bränner, jag lovar! Gå ut nu!



Ingermaryissa: Ja, det blev absolut fint! Det är bättre nu.



Anne: Jag kommer att bli pigg till på måndag, absolut! Jag längtar allt efter barnen nu.



Ingrid: Det är svårt att ta kort på oss, när vi går själva. Oskar blir så darrig i tassarna när han ska trycka på knappen. :-))



LL: Björktrastar kallar jag nog för snöskator och tänk att Ni snart får dit starar. Sverige är fantastiskt!



Mia: Det är suveränt fint väder! Vi har haft en makalös vinter i år.



Britten: Jag väntar mig en rapport så småningom.

2009-02-28 @ 23:19:31
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback