Imponerad!


Imponerad blev jag häromdagen då jag skulle till ett ätande på Huset på Strand. Jag hade missat att meddela mina dietbehov i god tid så jag ringde samma dag för att kolla vad som serverades och erbjuda mej att ta med komplement. Men man fixade till hemlagat som passade mig väldigt snabbt. Desserten var en läckerhet; äppleskivor i botten, havregryn med smör och socker ovanpå, toppat med en fruktig röra med bl.a. rabarber tror jag och så snyggt med florsocker ovanpå.

Jag ska testa att göra den hemma också och ha vaniljglass till, det borde passa. Praktiskt med såna här små formar egentligen. Såna har jag ju.

Kommentarer
Postat av: Thalina

Så god desserten ser ut och nu blev jag riktigt sugen.Bra ställe som lagade mat som passade dig.Ha det gott kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback