Agenda

Idag söndag: Gubben jagar hare förstås på morgonen och jag ska tvätta, stryka laga mat osv. Firing hemma här med svärmor kommer sen, firing av födelsedag på Udden, julkonsert i Silbodals kyrka (äntligen en julkonsert, min abstinens är svår!)

Senare under december: Stort Luciafirande med eleverna måndagen den 14:e. Gubben ska jaga älg i Ockelbo ett par dagar. Jag ska till Stockholm och vältra mig i kultur och julhandel. Ytterligare ett par dagar i Stockholm av mer pliktskyldigt slag.

Ja, sen kommer julen och jag glädjer mig åt att få se barn hemma här i omgångar. Vi ska på hockey + mat på restaurangen i arenan den 26:e december. Hoppas Färjestad har hämtat sig från sin downperiod då.



Kommentarer
Postat av: Mia

Ser att din dag varit blandad med nyttigheter och trevligheter. För mig har det mest varit trevligheter. Har besökt en kompis under helgen, ätit gott, pratat och geocachat. Alltid kul att leta cacher på främmande platser samtidigt som det ger mål i promenerandet.

Postat av: Inga M

Mia: Jag tycker Din hobby är så fascinerande. Trodde först att det var ett skämt, men det är det inte förstår jag.

2009-12-07 @ 03:36:35
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback