Före - efter tvättstuga igen



FÖRE
Alla lortkläderna slängdes  i högar på golvet, en hög för varje färg / kvalitet i avvaktan på tvätt. Jag är ett sorteringsfreak, det blir nog 6 - 7 olika högar.


EFTER
Nu har jag köpt billiga korgar på IKEA (Samla ) och på ÖB så att kläderna kan hamna i dem istället för på golvet. Mattan är en "oäkta matta" som heter Valby på IKEA och den är också väldigt billig nåt på 400 SEK. Den är varm och skön att  stå på.

Fast det är mer omständligt att kliva runt alla korgarna än att gå över högarna när de låg på golvet, så jag får se om de blir kvar. Det går ju att ångrea sig. Jag är i alla fall för lat för att lägga dem i någon form av korgar som ska dras ut under tvättbänken.

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fint det blev.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback