VI VANN, VI VANN!!!!!!!!

Just nu fick jag telefonsamtal hit till Kolding från kollegan Ingrid som jobbar i min klass. Vår klass, 1A Silbodalsskolan i Årjäng har vunnit påskbrevstävlingen på tidningen NWT (samarbete med Värmlands museum). Alla bilderna är med i tidningen (de elever som inte har bilder med var sjuka, tyvärr inget att göra åt, vi hade kräksjukeepidemi just då) och vi har vunnit 2000 kr!!! Det var i kategorin skolklasser i den här åldern.

Grattis till alla barnen och till Annika och Ingrid som ansvarade för tävlandet!


Tyvärr hittar jag inget på nätet om tävlingsresultatet att länka till.

Här är länken till bilderna:

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej

Grattis till vinsten

jo då det finns en artikel om det på nwt.se

som du nog kan länka till

ha det bra och glad påsk

/Lena

2009-04-11 @ 10:58:45
Postat av: anne

Grattis till vinsten!! Vad ska ni göra med prispengarna? Fest eller? :)

Postat av: Bloggblad

Grattis!



Och grattis till att få tillbringa en dag i Louisiana! Jag har aldrig varit där, bara åkt förbi på vägen utanför, men vill hemskt gärna komma dit någon gång.

2009-04-11 @ 21:22:06
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Bloggblad

Grattis!



Och grattis till att få tillbringa en dag i Louisiana! Jag har aldrig varit där, bara åkt förbi på vägen utanför, men vill hemskt gärna komma dit någon gång.

2009-04-11 @ 21:22:20
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: ingrid

Ja visst är det kul, jag känner mig liksom lite stolt över "våra" juveler. Ha en fortsatt bra semester!!!!

2009-04-11 @ 22:23:28
Postat av: LL

Grattis! Underbart för ungarna som får extra uppskattning, självförtroende, sammanhållning, glädje och dessutom pengar! Det blir ett kärt besvär att reda ut vad pengarna ska användas till.

2009-04-12 @ 09:12:57
Postat av: Mia

GATTIS säger även jag. Jättefina påskkort!

2009-04-12 @ 10:32:44
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Marie

Stort grattis till vinsten och det var verkligen fina bilder!

2009-04-12 @ 12:10:36
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: Inga M

lena: Ja, tack för tips, jag hittade artikeln nu.



Bloggblad: Stanna nästa gaang! jag lovar att det är värt ett besök!



Ingrid: Tack!. Jag är himla stolt över vaara änglar! Det ska bli roligt att ses igen efter lovet!



LL: Visst befrämjar det sammanhaallningen! Jag tycker bara att det är synd att inte alla var närvarande när vi gjorde bilderna. Naagra var paa semester och naagra var sjuka.



Mia: Tack! Det blev väldigt fina bilder.



Marie: Vi faar se om vi kan göra naagot med pengarna i samband med utflykt i juni kanske. Vi faar se hur barnen vill göra.

2009-04-12 @ 18:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback