Inläggen skockar sig...

här på bloggen och jag hinner inte med att publicera dem. I tankemässig kö ligger naturligtvis att berätta om fantastiska utställningar på Moderna och på Valdemarsudde, om "Stureplan som kändisskapsproduktionens korporativistiska arena", om den goda maten på Sturehof i fredags och i Snarkil igår kväll, vargskiten från Sandtegen och sist men inte minst om dagens roliga rådjursjakt.

Jag ska fixa till inläggen bara jag lyckats få i en tvättmaskin, lagat lite mat, gett taxen mat, ringt till modren, packat upp väskan från Stockholmsbesöket... osv

Kommentarer
Postat av: Trolda

Ja ibland hopar det sig verkligen! Man har så mycket man VILL skriva o berätta om men tiden sätter liksom stopp...Tiden för din blogg vill jag å det varmaste GRATULERA till!!! Jag vet nu inte precis hur länge jag följt dig men det är alltid en spännande och upplusande och intressant vistelse här hos dig =D Så hoppas du fortsätter med bloggandet MINST tre år till! Tack!



Trolda - kramar

Postat av: Lena

...och förhoppningsvis hunnit andas in tre långa

djupa andetag...



Kram Lena

2008-11-02 @ 17:55:24
URL: http://lenjangel.webblogg.se/
Postat av: Gubben

Heja! Stureplansinlägget ser jag verkligen fram mot!

2008-11-02 @ 18:08:25
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Marie

Jag får säga som du brukar säga till mig...försök att ta det lite lugnt ;-))

2008-11-02 @ 19:04:11
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: Lena

Brukar läsa din blogg för att bli lite uppdaterad över saker som händer i sillerud. Varg i sandtegen ! jag har mitt sommarhus i högstakan,då är den nära

är spänd på att höra mer om det

ha de

2008-11-02 @ 22:08:42
Postat av: Inga M

Trolda: Tackar, jag kommer nog att fortsätta. Det är alldeles för många blogginlägg som ännu är opublicerade. :-)



Lena: Det gick bra och lugnt!



Gubben: Det är härmed serverat!



Marie: Försöka duger!



Lena: Vargskiten kommer. Kunde inte ta med den mitt uppe i krogmaten!



2008-11-03 @ 00:15:53
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback