Soulshake Express - Arvikafestivalen!

Dom är från Årjäng, läs här: Soulshake Express.  Om mina barn läser detta: Ni känner igen dem.   De ska spela på Arvikafestivalen härnäst och fortsätter sedan turnerandet. Det går bra att lyssna på dem  här  också. Låter bra! 

Uppdaterat onsdag: Nu har jag lyssnat runt på Soulshake Express, det låter väldigt bra! Och jag hoppas att de är rädda om sig i den här världen som de nu lever i och inte försöker leva upp till gamla hårdrockmyter För det måste bli ett utsatt liv med så mycket turnerande i och utom Sverige.  Lycka till önskar jag i alla fall!  Och hoppas att de ursäktar att jag placerar detta inlägg under kategori Bygden. Jag har ingen för rockmusik.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är underbar...

Postat av: Inga M

Lena: Åh tack o tack! Fast därom tvista nog de lärde är jag rädd! :-)

2008-07-03 @ 01:37:19
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback