Fjompar mig för fullt...

Med sonen i luften mellan LA och Oslo så fjompar jag mig för fullt förstås: Kollar "estimated arrival" på Brittish Airways hemsida för flight BA 268 mellan LA ( som heter LAX på flygspråk av någon underlig anledning) och London. Hittills verkar planet vara i luften fortfarande och beräknas landa i London fem minuter senare än tidtabell.   På nyhetsportalen finns inga rubriker med flygolyckor heller, bara en helikopterliknande sak som drattat ner någonstans i Sverige.
 
Men jag håller kollen! 

Fram till 19.50 i kväll då han bör landa i Oslo.

Uppdaterat. Han har landat i Oslo, fem minuter för utsatt tid faktiskt, 19.45 enligt hemsidan. Åtminstone planet är alltså framme, att han var med har jag inte fått bekräftat än. Men fader ringer väl snart.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahahah....hahahahahah....vi är nog alldeles förfärligt lika...hahahaha...det där var jag igår :-D.

Postat av: Inga M

Jag skäms ju lite förstås för att jag inte kan vara mer cool när barnen är ute och flyger, roligt att höra att jag inte är ensam om detta. :-)

2008-08-23 @ 22:09:38
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker det verkar kärleksfullt att känna så..jag hittade hit via Cissi...m mmm härlig blogg du har..

2008-08-23 @ 22:23:54
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ingridkhilmerson

Skönt att oron är över och han nu är på marken. Jag förstår dej skulle varit lika fjompig själv.

2008-08-24 @ 16:41:51
Postat av: Lotten

Tänk att det inte går över. Skönt att höra! Jag gör likadant när mina föräldrar är ute och flyger host...

2008-08-24 @ 17:37:08
URL: http://blottenblogg.blogsome.com
Postat av: Inga M

Anna: Tack, det var snällt sagt. Du är välkommen.



Ingrid: Skönt att vi är fler.



Lotten: Det är en oro varje gång. Jag vänjer mig inte trots att barnen ofta är på resande fot, både i jobbet och privat.

2008-08-24 @ 22:42:34
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback