Nya skor ja!

Igår var det Spring Väst promenad för min del. Jag hade med mig Oskar, taxen och god vän Ina. Det blev  8 kilometer. Märker att jag måste nog köpa nya skor att gå i när det blir så här långt. Mina gamla walkingskor har nog gjort sitt. Det ska vara något dämpande gelelager i dem men det verkar alldeles uttorkat och stumt. Jag känner underlaget igenom! Trodde inte det var så illa. Nu har jag en vattenblåsa under fotsulan!

Vi blev fel anvisade av en lurig tävlingsansvarig och gick mot strömmen runt Bysjön. Men det var jättekul för vi mötte alla och fick många trevliga pratstunder under vägen. Eftersom jag dessutom skulle ta en massa kort så blev vi i särklass sist på turen. Det var bara Martin där när vi kom och han hade varit inne i ett hus på vägen hos en landsman och pratat bort en stund. Det var i det vackra skolhuset i Bartveten.

Vi hade dessutom tur med vädret och fick gå i solsken och fågelsång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback