Valsas valpar slutet mars.

Valsas valpar slutet mars.

På allmän begäran, valprapport.
Här är alltså några av Valsas valpar i dagsläget, de små som föddes med kejsarsnitt. Små knubbiga sötnosar, 8 stycken. Nu lägger jag ut bild, den första av flera som kommer framöver för att valpköpare och andra ska få följa deras utveckling. Alla är borttingade till köpare. Leverhögens kennel brukar kunna ta fram hamiltonvalpar med mycket jaktlust och bra utseende, så de här var  inte svårsålda.  Den som vill hitta hundbilder på min blogg kan gå in på kategorin "husets hundar".  För den här  bilden kommer ju att försvinna bakåt i kön och inte synas direkt  när det kommer nya inlägg och bilder i min webb-dagbok.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilka sötnosar!

Ha en skön dag, kram

Postat av: Pierre

Så söta

2007-03-26 @ 12:48:17
URL: http://Zalt.blogg.se
Postat av: Trolda

Sådana underbara små "pyren"...=D

Trolda - Tjingeling!

2007-03-26 @ 18:11:21
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Anonym

Så underbart söta. /pimpim

2007-03-26 @ 18:31:39
Postat av: Manon

Åh så söta!!! Jag visste inte att hundar förlöstes med kejsarsnitt!?

2007-03-27 @ 13:09:59
URL: http://manon.blogg.se
Postat av: Inga M

Alla: Kan bara hålla med, de är jättesöta de här pyttesmå. Det kommer fler bilder.

2007-03-28 @ 19:28:57
Postat av: Anders Bäck

Som stolt fader så håller jag med om att de är söta.

Hälsningar från "pappa" Harlyckans Zorro, med vidhängande tvåbeningen.

2007-04-17 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback