Vaknar för tidigt!

Suck, som vanligt efter ett glas vin kvällen före så vaknar jag för tidigt! Vi satt och suddade och hade en trevlig kväll med grannarna K och G här på altanen, enda kvällen på länge utan regn och vi lyckades pricka in den.  Det var mycket fniss och ätande fram på småtimmarna, tiden gick ju så fort, så jag skulle verkligen behöva sova. Men nu har jag fördrivit tiden med att läsa bloggar och kommentera lite bland dem som kommenterat hos mig.

Gör ett nytt försök att knoppa in igen en stund.

Kommentarer
Postat av: Alltiallon

Hej, jag hoppas att du lyckades med sovstunden... jag kan i stort sätt aldrig somna om, jag ska vara mer eller mindre "medvetslös" av trötthet för att kunna somna om. Jag vet inte om det beror på att jag har allmänt svårt att koppla av eller om jag bara är helt hopplös...;-))).

Postat av: Blackout

Sist jag drack vin var på flott personalkonferens för 2 år sedan, vi var på Jylland och chefen slog på stort så jag drack ett glas för trevlighetens skull
Sedan var det omöjligt att sova, vandrade längs stranden hela natten, fram och tillbaka....det var som om det pirrade innuti benen och sömnen var på drift gud vet var.

2007-07-25 @ 10:44:31
URL: http://blackout.blogg.se
Postat av: Ninni

Hmm var det verkligen bara ett glas vin..känner igen det där att man inte kan sova!
Kramen:)

2007-07-25 @ 17:39:19
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Inga M

Alltiallon: Jo det gick bra att somna om en liten stund.
Blackout: Jag har inga problem att somna men vaknar alldeles för tidigt.
Ninni: Nja, ett och ett halvt glas vin och litet pytteglas med likör om nu sanningen ska fram. Men inte mer.

2007-07-25 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback