Peter Stormare = dagens Lassie!

Peter Stormare = dagens Lassie!
Så här såg Peter Stormare ut häromdagen då han besökte LA-sonen på jobbet. Peter gör en av rösterna på det dataspel som M håller på att avsluta. Enligt M så är han en skojfrisk person som gärna skämtar om amerikanska företeelser. Han lär vara bosatt i LA sedan ett antal år tillbaka. Om han snusar, som de flesta andra svenskar i USA gör, förtäljer inte historien. Det syns i alla fall inte på bilden.

Bilden är hämtad från LA-sonens blogg och tagen av en arbetskamrat.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Där såg ju Stormare bra ut... ibland kan man se bilder där han ser ut så att åtminstone jag blir mörkrädd.

Postat av: Trolda

Vad kul mde en alldles egen "lassie" i familjen..=D Onekligen BLIR man berörd av kändisars närvaro, och personligen tycker jag Peter S är en mycket duktig skådespelare. KUL!
Trolda - godkväll!

2007-07-12 @ 22:10:56
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Inga M

Nina o Trolda: Det är lite kul att jag kan tycka det här med kändisar är speciellt och raljerar med det som dagens Lassie. Jag kan bli fascinerad av deras liv som ofta ligger där öppet för alla att ta del av, som sagor och hjältar, onda och goda. Det är väl vårt behov av att ta del av ett drama, en dokusåpa, en saga, en följetong eller hur högtidligt man vill uttrycka det. Sedan híttar vi på och fyller i det vi inte vet och så skapas myterna, nu och i alla tider: antiken, vikingatiden osv.

2007-07-13 @ 01:25:51
Postat av: Gisan

Häftigt :-)

2007-07-13 @ 09:33:21
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Nike

Vad ballt! Kul jobb din son har!

2007-07-13 @ 20:23:17
URL: http://nikesrum.blogspot.com
Postat av: Inga M

Gisan o Nike: Ja, det är det jobb han alltid drömt om, men just nu tror jag att han längtar hem lite. Hoppas han kan komma i september / oktober någon gång när spelet är klar.

2007-07-14 @ 00:11:22
Postat av: Helena Ehrencrona

Är det marcus som bor i La??? Alltid kul att få veta vad som händer med de man gick i skolan tillsammans med...Snygg bild...

2007-07-14 @ 17:44:52
Postat av: Inga M

Helena: Roligt att få en kommentar från Dig! Nej, det är yngste sonen som är i LA.

2007-07-14 @ 19:39:15
Postat av: Anonym

Aha på det viset.Vad gör dina andra barn nuförtiden??? Själv bor jag numera i åmål med sambo och 2 döttrar...

2007-07-15 @ 21:57:55
Postat av: Inga M

Anonym: Jaha, och vem är "jag".......?

2007-07-15 @ 23:07:59
Postat av: helena ehrencrona

oj jag glömde skriva mitt namn igår....va dumt det blir då...men nu är ja inte anonym längre.

2007-07-16 @ 22:07:12
Postat av: Inga M

Helena: Ursäkta om jag lät snorkig, det var inte meningen, men på bloggen blir man fort skeptisk till anonyma kommentarer.
Kul att få veta lite hur Du har det. Hur gamla är döttrarna?
Dottern i vårt hus, det äldsta av våra barn, finns i Umeå och har två små barn. Mellersta barnet, äldsta sonen, finns i Stockholm, jobbar på en tidning som heter Café. Yngste sonen jobbar alltså i LA som Du såg o ritar dataspel.

2007-07-17 @ 22:29:48
Postat av: Helena ehrencrona

Det är helt ok....man ÄR skeptisk på internet...alla använder sig ju inte av internet för trevliga och seriösa syften.mina döttrar är på fjärde och åttonde året(mina små bäbisar)Tycker inte det var längesedan man gick på lekis själv. helt sanslöst vad fort tiden går.Inga som bor nästgårds direkt då. Cafe tidningen har man hört talas om ja. kul att det har gått så bra med dom alla...Du får hälsa.Just nu är jag gräsänka då jag gör sista dagen på jobbet imorgon innan semester medans mina barn och sambo är i Lysekil..han rider medeltida tornerspel för fulla muggar.

2007-07-18 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback