Café August Karlstad!

Café August Karlstad!
Nästa anhalt på hemvägen i tisdags från Åsbro blev café August i Karlstad. Det är egentligen en fyr tror jag vid småbåtshamnen. Åtminstone har man fin utsikt över den  när man sitter här och äter. Här är ofta uppträdanden också, Lillbabs kommer snart hit.  På menyn finns en jättefin pannbiff som rekommenderas. jag kunde inte äta den eftersom den innehåller gluten / ströbröd. Men jag åt god lax.

Efter maten åkte vi ut till goda vänner i Skoghall på Brattvägen; L och Y med son D. L hade ringt för någon dag sedan o ville att gubben skulle överta ett litet kraftverk som han inte behövde. Så vi tog en fika och hämtade det.

Till slut framåt kvällen landade vi hemma. Kul att komma ut så här men den egna sängen är alltid efterlängtad.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken häftig byggnad! Så där skulle man bo:)

Postat av: Inga M

Ellinor: Nej det är för blåsigt för mig här uppe på toppen!

2007-07-21 @ 01:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback