Åmåls småbåtshamn vid Vänern - vacker!

Åmåls småbåtshamn vid Vänern - vacker!
Jag har ju tagit mig före att presentera småbåtshamnar som vi ser för att kunna jämföra med eländet på min hemort. Åmål ligger vi Vänern och har en fantastiskt fin gästhamn. Här är marinan som har en stor uteservering och tankställe förstås.

image852
Gästhamnen går en bit in emot stadskärnan, nästan till torget. Och överallt är det städat och prydligt och dekorerat med blommor. Jag tror att en gäst som kommer till Åmål båtvägen känner sig välkommen.

Kommentarer
Postat av: Gisan

Tusen tack för mitt nya epitet "Ordkonstnär"!!! Kramar...

Postat av: Inga M

Gisan: Du är ju några andra sorters konstnär också....

2007-07-25 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback