Jobb igen!

Idag, söndag, har jag bara jobbat. Åkte de två milen till skolan och förberedde för morgondagen då mina 22 elever kommer tillbaka efter lovet. Med en stor klass går det inte att improvisera utan det måste vara förberett.  Det känns roligt att träffa barnen igen efter ett lov och jag hoppas att de har kunnat vara ute en del trots det trista vädret.

Roland o D var ute på eftermiddagen och släppte Oskar. Han fick en kortare jakt på 5-10 minuter men D såg rådjuret för sent. Det är som vanligt, såsen är bäst.

På kvällen var det högtidsstund framför TVn: Hoffa! Helt suveränt spännande avsnitt av Tusenbröder.

Kommentarer
Postat av: Lars Anders Johansson

Ambitiöst att jobba på söndagar!

Postat av: Anki

Jag brukar inte se så mycket på TV, men Tusenbröder har jag sett nu och tyckte den var mycket bra.

2007-01-08 @ 17:59:59
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Anonym

Blir glad när jag läser om era stunder i skogen och med hundarna. Skulle vilja se den där stövaren när han far omkring... Anna

2007-01-08 @ 21:05:23
Postat av: Inga M

LAJ: Hör till normalt lärarliv.

Anki: Såg den förra gången också, jättebra!

Anna: Som en tonåring!

2007-01-08 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback