Vårt hus - Tv-studio imorgon tisdag!

image1420

Så här ser Brogärdet, ett av våra fiskehus, ut nu när vi gjort i ordning det till TV-studio. Jag gissar att kameragubbarna kommer att direkt riva ner den fina rispapperslampan. Sen får vi se hur de stuvar om. resten. Jag har gjort mitt i alla fall och tycker att det ser helt ok ut. Det där blommiga tygstycket kan man dra fram och tillbaka på väggen som man vill. Kanske borde jag ha strukit duken? Den var lite skrynklig! Asch, nu får jag ge mig! 

Kommentarer
Postat av: Alltiallon

Det ser alldeles väldans trevligt ut....;-)). Det kommer att bli en utmärkt TV-studio!

Postat av: Blackout

Vad fint det blev!
På med folkdräkten och agera studiovärdinna, det blir pricken över i:et :)

2007-12-04 @ 21:48:41
URL: http://blackout.blogg.se
Postat av: Lena

Lycka till Inga...jag håller tummarna för allt framöver!

2007-12-04 @ 23:23:41
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Inga M

Alltiallon: Fotografen sa i alla fall att det var jättefint.

Blackout: Ha ha....skulle ha sett ut!

Lena: Tack!

2007-12-05 @ 06:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback