Dagsplanering!

Känns lite lyxigt att fortfarande ha tid med att inte bara referera vad som hänt i min webb-dagbok utan också kunna berätta om vad jag tänkt ska hända under dagen och framåt. Jag inser ju att från och med måndag när jobbet startar upp igen så kommer det inte att bli lika mycket tid över.

Alltså, det här var en slowstart dag.  Vi ska så småningom åka till Åmål för jeansinköp och sedan till Grums på Bofab mässa. I kväll träffar vi kanske D i Harnäs. Jag vet inte om han och frun kommer från Frankfurt i kväll eller imorgon. Vi får se. Det ser ut att bli fint väder i alla fall, sol och lagom med moln. Bättre än gårdagens våtvarma omslag och åska.

Kommentarer
Postat av: kicki

Har ni sol hos er,,,här några mil bort är det tjockt, himlen svart och grå om vartannat, man blir svett och blöt bara man går ut och så hade vi det igår också...åska och regn om vartannat...
Men det är ju bra att ni har fint väder när
ni skall åka bort...trevlig tur...Bofabmässa i Grums, intressant, blev det nåt handlat..
kramen från kicki

Postat av: sanna

svar: Okej och tack:D
ha en fortsatt bra dag:)

2007-08-09 @ 15:20:30
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Trolda

Visst är det lyxigt att ha ledigt och tid över...=D NJUT på bara!
Trolda - kramar

2007-08-09 @ 20:16:04
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Inga M

Kicki: Det blev varmt och skönt väder hela dagen. Jo, det blev handlat på Bofabmässan. Berättar i ett inlägg strax.
Sanna: Tack, Du också!
Trolda: Ja tack, några dagar till.....

2007-08-09 @ 23:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback