Bästa skrivbordet!

Bästa skrivbordet!
Det finns några kanonköp av möbler som har fungerat i alla år, trots olika boende. Det här skrivbordet från  slutet på 60-talet är ett sånt. Inte himla snyggt, inte superkvalitet, men det har varit kanon för det är byggbart. Jag har en liten hurts till också och en skiva till och allt går att kombinera hur man vill. Bokyllorna ställer man på löst och det finns till både byrån och hurtsen. Tror att jag köpte det här på Konsum på 70-talet. Undrar om det görs några sådana här genomtänkta enkla möbler numera?

Kommentarer
Postat av: kicki

Jag skall påminna dej nästa vår om fröna, nog skall väl du också få båda krasse och luktärtor..har du slängt orkideerna...jag lovar att de kommer igen...ge dem bara lite ny orkidemylla och lite näring...sen blommar de sagolikt igen...det gör iaf mina, just nu är de fulla av knopp.
kramen från kicki

Postat av: pimpim

Jag har ett gammalt sminkbord från ikea som är gjort på 60-talet oxå ett sånt där bra.
Vissa möbler liksom håller hur länge som helst kram pimpim

2007-08-01 @ 17:46:10
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: frktjatlund

Hur många pennor har du egentligen?
Visst lär man sig en massa när man får tillfälle att träffa människor "man to man". Min senaste "lärdom" i den vägen var grekers förvisning från Turkiet.

2007-08-01 @ 22:55:59
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Inga M

Kicki: Tacksam för påminnelser om fröna. Tyvärr orkideerna har frestat mitt tålamod länge nog, de har redan åkt ut!
Pimpim: Det finns några gamla dyrgripar kvar.
Tjatis: Du ser allt!!! Jag trodde jag hade kamoflerat alla pinsamheter på skrivbordet, pennorna är inte stöldgods (åtminstone inte enbart), det är såna här gratisreklam som vi får överallt. Vårt umgänge blir allt mer internationellt fast vi bara stannar hemma!

2007-08-02 @ 00:12:09
Postat av: Gisan

Åh det där skulle passa mig perfekt till alla mina pärlor! Blir väldigt nyfiken på vad som gömmer sig bakom "duttarna" ;-) Kramar...

2007-08-02 @ 07:14:39
URL: http://gisan.blogg.se/blingbling
Postat av: Inga M

Gisan: Mmmm... det kan man fundera på, vad som döljer sig under duttarna!! :-))

2007-08-02 @ 07:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback