Snygg ombyggnad av hus!

Snygg ombyggnad av hus!
På väg till valparna idag så stannade vi och jag tog det här kortet på ett fint hus. Det är svårt att bygga till gamla hus och göra om dem så att resultatet blir smakfullt och snyggt. Men detta huset är ett bevis på att man kan lyckas otroligt bra. Roland som sitter i miljö- och byggnadsnämnden brukar säga när vi åker förbi här att om det fanns ett kommunalt pris för bästa till- och ombyggnad så borde det gå hit.

Det blir inte sämre av att det är sjönära. Järnsjön ligger bakom mig när jag tar det här kortet.

Kommentarer
Postat av: Kenneth Olsson

Hej Inga, jag har halkat in på din blog via Snarkilssidan. Jag håller med om att ombyggnaden ser vacker ut, men kan du tala om var det ligger? Jag har ombyggnadsplaner på ett liknande äldre hus i Göteborgstrakten och skulle vilja titta lite närmare på utseendet.
MVH
Kenneth Olsson

2007-08-13 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback