Agenda!

De närmaste timmarna fram till midnatt nu onsdag kväll ska vi hålla tummarna att Stockholmssonen och flickvännen J kommer lyckligen  fram till Los Angeles. De lämnade hemmet på Kungsholmen imorse kl halv 5, flög från Arlanda vid 7-tiden, mellanlandning i London och några timmar där. Vi lunch vidare mot LA och de landar där c:a 12 timmar senare, alltså vid midnatt.

De har åkt över för att fira LA sonens 30 årsdag. Imorgon ska vi tänka på honom fast vi inte kan träffas.

Imorgon skärtorsdag har vi lite kul på skolan med påskpromenad i åldersblandade grupper. På kvällen inleder jag mitt påsklov med att vi är bjudna till U o H i Egenäs. På långfredagen kommer tyska goda vänner från Hamburg; A och U. de som ska flytta hit till SVerige och installera sig i sitt nyinköpta hus i maj. På påskaftonen har vi påsklunch för mödrarna först och ev för tyska vänner. Sedan på kvällen ska vi uppvakta en 50-åring på Lians bygdegård. På påskadagen bär det av till Stockholm. Vi ska låna sonens lägenhet ett par dagar. Dotter o barnbarn har flugit ner från Umeå och hälsar på hos poliskompis, Skogenbördiga J som bor i Stockholm. Dem ska vi träffa på tisdag. På osndag som sagt åker vi tillbaka hem igen. Då mellanlandar jag på min födelseort och gubben ska på möte i Örebro.

Jag ser fram emot påskhelgen och påsklovets evenemang. Det ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Oj det var ett fullspikat program..ha en riktigt skön Påsk, kramen

Postat av: Nina på Johangården

Glad Påsk!

2007-04-05 @ 21:00:43
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Inga M

Ninni: Ja, fast det är bara roliga saker. Glad Påsk Du också!

Nina: Glad Påsk till Dig med!

2007-04-06 @ 09:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback