Inte så mycket gula löv än!

38735-312

Inne i den där skogen till höger om vägen ligger vårt hus. Till vänster om vägen är garage o hundhus och vedhus. Det som skymtar rakt fram är nybygget hos den blivande grannen, men det är inte så nära som det ser ut på den här bilden.  Det jag egentligen ville visa var att det är inte så mycket gula löv än. Jag vet inte om jag har fel, men jag har fått för mig att det är ovanligt sent i år med hösten liksom. Det verkar gå sakta. Vi är i slutet av september och vi har inte haft någon frost än, gräsmattorna växer fortfarande, det är 20 grader varmt på dagarna och som sagt löven blir inte så gula. Eller så är detta fullt normalt för årstiden och jag minns fel!?


Kommentarer
Postat av: Pia

Nu börjar hösten synas allt mer, men bara skönt o friskt i vinden då naturen målar om i alla palettens färger..
Tjingeling Pius


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback