Reinfeldts släkting var kannibal.....

.....kan man läsa i tidningen. Jag undrar om han började äta på människor bakom öronen. Det gör nämligen älgflugorna. Nu lever de i skogen i svärmar!! 

Vi var ute och jagade lite rådjur idag men ingen av hundarna fick opp något spår. Men jag hade älgflugor överallt som kröp runt på skinnet och när de väl har hittat in bakom öronen så bet  de till! Just det området måste vara ovanligt läckert, eller också är skinnet tunnast där.

Jag var med och var hundförare med Anton, den gamle taxen. Han jagade en stund på ett djur, kan ha varit räv eller rådjur. Jag kom aldrig så jag kunde se vad, eftersom jag kom på flera svampställen o mest tittade neråt.

Sen blev det efterlängtad bortduschning av älgflugor. Fast en del kryper omkring i håret, jag kan känna dem!

Hett blev det också när solen kom fram, säkert bortemot 20 grader.

Kommentarer
Postat av: Björn

Reinfeldt tror jag börjar äta sig in genom plånboken :-)

Postat av: inga M

Den som lever får se......

2006-10-03 @ 21:11:33
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: gunsan

Inga M ... härlig tur i skogen... då slapp några älgar att bli bitna då... hi... tänk vad skönt för dem hi...
Jobbigt med bitare ... min dvärgpapegoja vill sitta på axeln (om hon fick) och små nypa skinnet vid öronen AJ AJ AJ... alltså får hon stanna i sitt "hem" och det gillar hon. Just nu med björkgrenar som blir till boet, hon bygger... Härliga djur...av alla slag...
Svamp ... låter kul att titta på...
ALLA-FYRBENTA-SOM-TVÅBENTA-FÅR-EN-KRAM :)

2006-10-05 @ 23:15:00
URL: http://gobbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback